Easy Spicy Shrimp Salad

Hi,

Today I wanted to share with you my favorite and super easy shrimp salad.
I like mine spicy , but if you don't you can skipped the chili's in it .






All you need is :

  • 2 lbs of headless shrimp ( with or without shell , u will have to peel them later)
  • 1 box of cherry tomato
  • 1 medium size onion
  • chili ( i used 10 small ones I get them at my local Asian Supermarket)
  • Juice of 1 Lime
  • Cilantro
  • salt
  • a tiny bit of shrimp paste ( also form Asian Supermarket  but careful it smells really bad !)
If you have a shrimp with shell , you need to peel it off. then cut the shrimp n small pieces.
Cut all the tomatoes, slice onion, chop chili and cilantro. Put everything in one bowl then pour lime juice.
Shrimp u need to cook until they pink. I just put them in a pot and shimmer and at the end i add a bit of that shrimp paste , to build up the flavor.
when the shrimps are ready , add them to tomato and onion mix. Mix it all well. Serve with rice. 

*********************************************************************************

Hej!

dzisiaj przychodze z prostym przepisem na pyszna salatke z krewetek.
Ja lubie moja na ostro wiec dodaje duzo papryczek chli.

do salatki bedziecie potrzebowac:

  • ok 1kg krewetek ( jesli macie w Shell to musicie je poobierac z nich)
  • 1 srednia cebula
  • pomidorki koktajlowe
  • kolendra
  • papryczki chili (opcjonalnie jak kto lubi) ( ja swoje znajduje w Chinskim Markecie)
  • sok z 1 limonki lub cytryny
  • sol
  • i ja jeszcze dodaje pasy z krewetek ktora rowniez dostaje w chinskim markecie , tylko uwaga strasznie smierdzi ja sie ja gotuje )

Jak macie te krewetki w shell (skrobkach?) to je musicie odebrac i pokroic krewetki w male kawalki.
pomidorki pokroic na pol, cebule w polksiezyce , kolendre i chili posiekac. dodaj do jedne miski.
krewetki podgotowac w malym ganku bez dodatku wody czy oleju! , gotowac do czasu jak nabiora rozowego koloru, ja na koniec gotowania dodalam ta paste i jescze je dusilam przez 6min.  Dodac do pomidorkow i cebuli , wymieszac i podawac z ryzem :)















I made a Spanish Rice for my salad :) 

22 comments

  1. miałam dzisiaj podobny obiad ale bez krewetek, nie odważyłabym się tego zjeść :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mniaaaam :) mimo że przed chwilą zjadłam śniadanie , zrobiłam się znów głodna :D

    ReplyDelete
  3. świetna sałatka. :) mojemu chłopakowi zdecydowanie by smakowała, bo i owoce morza i przede wszystkim bardzo ostra. ;) chyba się zainspiruję. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ojej, nigdy nie jadłam krewetek :D. Nie wiem czy to danie dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. krewetki sa naprawde pyszne jak sie wie jak je przygotowac :)

      Delete
  5. Nigdy nie jadłam i chyba raczej się nie odważę. Niestety nigdy nie potrafię się odważyć do próbowania nowych potraw jeżeli są one pochodzenia "rybnego" :D

    ReplyDelete
  6. Krewetki akurat lubię, ale niestety nie umiem ich przyrządzić. Może kiedyś zabiorę się za tę sałatkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam duzo fajnych sposobow na krewetki :) i napewno pojawia sie na blogu :)
      ta salatka jest super pyszna i prosta

      Delete
  7. Zjadłabym, lubię krewetki!

    ReplyDelete
  8. Smacznie wygląda, tylko krewetki u nas do tanich nie należą, więc sałatka nie na mój studencki budżet :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nas tez ceny wahaja sie od $6 w gore za 1lbs ( czyli troche mniej niz pol kilo ) tez tanie nie sa ale pyszne sa :)

      Delete
  9. Wyglada to mega apetycznie, uwielbiam krewetki wiec na pewno taka zrobie!:) dziekuje za polecenie wielu ciekawych youtuberek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma sprawy :) barzo je lubie ogladac :) i jeszcze dodam dwie do listy bo zapomnialam o Faith (the sparklyblonde1) i Andréa Matillano

      Delete