May in Pictures / Mix zdjec z Maja


Hello June. Time passes so fast. I have to say May was a good month. My daughter celebrated her birthday. She is 6 Years old! I got her My Little Pony Ice Cream Cake. She loves Ponies. And I prefer ice Cream cake more then regular one. We did have a fabulous weather. After the cold winter, warm weather was what we need. We did a BBQ for Sophia’s Birthday Party, and I got to tell you I love BBQ-ing.
Here are some picture form May.

**********************************************************************************

I juz mamy czerwiec. Czas tak szybko leci... Maj byl bardzo dobrym dla mnie miesiacem. Moja mala Sophia obchodzila juz 6te urodziny. Kupilam jej tort lodowy z My Little Pony, ktore ona poprostu uwielbia. I wogole ja bardziej lubie torty lodowe niz normalne z ciasta. Moze dlatego ze tutaj nie ma takich dobrych jakie sa w Polsce, albo jakie moja babcia robi. A babcia robi bardzo dobre torty. A po tej naszej dlugiej , mrozniej zimie wkoncu sie ocieplilo. Robilismy grilla w Sophi urdzinki i bylo super. Pierwszy raz mielimy malze i byly pychaaaa. 
a Teraz kilka zdjec z Maja :)

***********************************************************************************


Some Skin Care and Hair care form my MOM
Kilka nowosci od mojem mamusi , w koncu moge wyprobowac plyny micelarne


Rose from Sophia
Rozyczka od mojej malej


Iced Caramel Latte


Taro Bubble Tea ~ THE BEST


The best snack ever


Dinner


LOve me some KIMCHI


Polish Breakfast


Our first BBQ


SMOOTHIE time


Sophia's Birthday Cake



Birthday Girl


Lipsticks




 SELFIE time





9 comments

  1. Very cool photo! It was interesting to dip into your life)))

    With love, Nastya Deutsch ღ
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/2015/06/photodiary-1-last-ring.html

    ReplyDelete
  2. Happy B-Day, Sophia!
    Fajne zdjęcia, u nas w Warszawie był D&D ale zlikwidowali go, tak samo jak Taco Bell :-(. Ludzie chodzą tylko do KFC i do Maca, Buger Kinga też zlikwidowali :D

    ReplyDelete
  3. Uroczy tort, jestem pewna, że mała była nim zachwycona :) Od patrzenia na wszystkie Twoje zdjątka jedzenia zrobiłam się głodna! :D Wszystko wygląda mega smakowicie.

    ReplyDelete
  4. You have so many lipsticks : > Happy Birthday for Sophia :)

    ReplyDelete
  5. powiem ze Kimchi jest super :) kwasne i pikantne pycha

    ReplyDelete
  6. Lovely snaps! It's great to see more of you, dear gal.

    Have a fantastic June!
    ♥ Jessica

    ReplyDelete
  7. To corcia Ci rosnie. Wszystkiego najlepszego dla niej :-)
    Kolekcje szminek masz imponujaca.

    ReplyDelete